Tesco má herní aplikaci pro potenciální manažery

Tesco spustilo herní aplikaci pro ty, kteří si chtějí vyzkoušet práci manažera prodejny

Tesco spustilo herní aplikaci pro ty, kteří si chtějí vyzkoušet práci manažera prodejny

Obchodní řetězec Tesco spustil lokalizovanou novou mobilní hru Moje malé Tesco, která simuluje pozici manažera obchodu. Hra má ukázat klientům „všechny aspekty vedení prodejny“. Je dostupná i offline na platformách Android, iOS a minoritní Windows Phone. Hra má přes 100 úrovní a 80 charakterů, přičemž Tesco hodlá každý týden přidávat nové úkoly pro hráče. Ti si mohou vytvořit herní komunitu a soutěžit o nejlepší obchod. Cílem hry je vytvořit co nejvyšší odbyt zboží. Nejde nicméně o prudkou novinku, hru už v roce 2014 vytvořila digitální agentura Possible v Budapešti, z Maďarska do Česka ji tak místní marketing přivádí po dvou letech.

 

Nejnovější