Boom internetových samoobsluh a rozvozů následuje agregátor jejich nabídek. Vzniklo Atoto.cz, český cenový srovnávač cen v online supermarketech. Ceny porovnává v segmentech potraviny a drogerie. Sleduje služby iTesco.cz, Rohlík.cz, Košík.cz, Kolonial.cz, Potravinydomu.cz a Z-market.cz. Zahrnuje 48.000 položek, informace obnovuje denně. Informuje o ceně nákupu včetně dopravy. Když zákazník zadá adresu, dozví se, zda se rozváží i k němu domů, respektive se mu zpřístupní okno s aktuálními časy a cenami rozvozů. Chystá se systém hodnocení nákup i služeb. Za projektem stojí digitální agentura 2Fresh, vlastníkem srovnávače je její spolumajitel a jednatel Tomáš Wojcik. Srovnávač, který zatím funguje v pilotním provozu, vzápětí po startu oznámil, že získal investici 6 milionů Kč od skupiny Wasa, která podniká v různých odvětvích v Česku, na Slovensku a v Polsku. Ta získá v Atoto.cz zhruba 25% podíl. Celou hodnotu Atoto.cz odhadují jeho tvůrci na víc než 20 milionů Kč.
Vznikl srovnávač rozvozů za dvacet milionů
Co nabídne Warner TV a nový Max
První ročník nové soutěže
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Pokud jste nestihli přes týden
Dva ze tří kandidátů nepřišli