Alo diamonds buduje síť levnějších šperků

Alo diamonds buduje síť levnějších šperlů, první butik v OC Nový Smíchov

Alo diamonds buduje síť levnějších šperlů, první butik v OC Nový Smíchov

Vedle klasických butiků buduje klenotnická firma Alo diamonds Alojze Ryšavého síť s názvem Alove. V ní chce šperky zpřístupnit širší veřejnosti, a to za ceny do 30.000 Kč. První obchod této sítě byl otevřen loni v nákupním centru Nový Smíchov, druhý v Bratislavě v nákupním centru Eurovea, další prodejna se teď chystá v galerii Myslbek na pražské třídě Na Příkopě. V Česku a na Slovensku se plánuje dalších minimálně 14 prodejen Alove.

Butik ALOve v pražské galerii Myslbek

Butik ALOve v pražské galerii Myslbek

„Delší dobu jsme pozorovali kategorii cenově dostupnějších šperků a říkali si, že bychom na tento trh dokázali dodat výrobky s výrazně lepším designem i lepší kvalitou. Proto vznikla idea přijít s novou značkou,“ vysvětluje Alojz Ryšavý, klenotník a majitel ALO diamonds, a dodává: „Našim cílem je umožnit každému oslavit významnou životní událost zlatým šperkem s pravými diamanty nebo jinými vzácnými drahokamy, aniž by nákup znamenal výraznou finanční zátěž.“První butik ALOve byl představen v pražském OC Nový Smíchov, jeden také funguje v Bratislavě v obchodním centru Eurovea, nově ALOve otevřela prodejnu v galerii Myslbek v ulici Na příkopě. Expanze značky těmito kroky nekončí, tento rok se otevře další butik v OC Chodov a druhý na zatím neznámém místě  v Praze, přibudou i další dva obchody v Bratislavě. Nejpozději do poloviny roku 2017 rozšíří značka do Plzně, Ostravy a Brna. 

Nová prodejna v USA zaměřená hlavně na investiční diamanty

Nová prodejna v USA zaměřená hlavně na investiční diamanty

Cílení na širší okruh zákazníků není jediné využití potenciálu obchodu, kterého se společnost chytla. V poslední době, a především v USA, se snaží probojovat na trh s investičními diamanty, které jsou podle výzkumů na vzestupu. Ve Spojených státech letos otevřela už druhý butik. První kamenný obchod tam má od roku 2013 v Miami, druhý se nachází v největším obchodním centru Galleria v Houstonu. Dosavadní americkou klientelou byli hlavně zákazníci z Latinské Ameriky, nicméně v Houstonu se chce firma zaměřit tamní lidi, kteří nakupují diamanty s investičním záměrem, a ne pouze kvůli jejich estetické hodnotě. Firma tomu přizpůsobila i design interiéru butiku. „Američtí zákazníci mají rádi evropský styl. Interiér butiku jim v tomto vychází vstříc,“ tvrdí majitel Alo diamonds Ryšavý. Do budoucna firma plánuje další rozšiřování sítě na území Ameriky.

Nová prodejna v USA zaměřená hlavně na investiční diamanty

Nová prodejna v USA zaměřená hlavně na investiční diamanty

Nejnovější