Toma spustila prodej nové Kojenecké vody

Toma uvedla na trh novou vodu pro kojence

Toma uvedla na trh novou vodu pro kojence

Toma, výrobce pramenitých vod z portfolia společnosti PepsiCo, rozšiřuje svoje působení na českém trhu o kojeneckou vodu s názvem Toma Natura kojenecká. Novinka vstoupí do vybraných prodejen během března 2016, postupně bude distribuována do dalších řetězců a obchodů. Součástí uvedení kojenecké vody bude i marketingová a reklamní podpora.

Pavel Vacek, ředitel stáčírny Toma, u podzemního pramene značky

Pavel Vacek, ředitel stáčírny Toma, u podzemního pramene značky

Důvodem vytvoření nového druhu vody je rostoucí obliba kojeneckých vod mezi Čechy, jen za loňský rok se jich prodalo za 200 milionů korun, což je o 18 % více než za předchozí období. Podle údajů společnosti Nielsen je segment balených kojeneckých vod nejrychleji rostoucí oblastí v tomto odvětví vůbec. Prodej se za loňský rok zvýšil o 22 % a růstový trend se očekává i tento rok. Ředitel stáčírny vod Toma, Pavel Vacek, uvádí, že vstup na trh s kojeneckou vodou je pro značku logickým krokem.. „Kojenecké vody již nejsou jen doménou novorozenců nebo budoucích maminek. Rychle si razí cestu k mnohem širší skupině spotřebitelů, která si zakládá na kvalitativně plnohodnotné a zároveň přírodní stravě,“ dodává Vacek. 

Ano, to je všechno pravda. Obdobně jako jiní výrobci, už i Pepsi vstupuje do tohoto segmentu. Celé je to tak trochu story jak od pana Tolkiena: Cesta tam a zase zpátky. Pokud mne paměť nešálí, původní majitelé Tomy, Tomáš Tereba a Tomáš Bistřický, koupili stáčírnu v Teplicích nad Metují od výrobce, který se tuto vodu koncem minulého století vcelku marně snažil prodávat jako kojeneckou. Klasická ukázka toho, že v našich podmínkách ti, co přichází s inovací jako první, zpravidla prohrávají.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Co bychom neudělali pro své zdraví. Pepsi honí trend. Jinak voda z Adršpachu je super.
Petr Bena (Alza.cz)

Nejnovější