Hornbach otevřel prodejnu a spustil eshop

Nově otevřená prodejna Hornbachu ve Velké Chuchli

Nově otevřená prodejna Hornbachu ve Velké Chuchli

Hornbach u nás otevřel ve středu 23. března desátý market, tentokrát ve Velké Chuchli. Novinkou na prodejní ploše o velikosti 20 tisíc metrů čtverečních budou zákaznické počítače, určené třeba pro vytváření cenových srovnání nebo zastřešené zahraní centrum. Spolu s otevřením prodejny byl spuštěn eshop Hornbachu. Pět let předtím fungovala služba online rezervace a následného vyzvednutí na prodejně, nový eshop má fungovat plnohodnotně – tedy i s možným doručením na místo určení. „Otevřením desátého projektového marketu v České republice a zároveň čtvrtého v Praze chceme posílit svou vedoucí pozici v Praze a středních Čechách, kde se chceme ještě více přiblížit kutilům i profesionálům,“ dodává Jaroslav Paděra, generální ředitel Hornbachu v ČR a SK. Celkové investice do nové prodejny dosáhly 900 milionů Kč.

Hornbach je absolutní hvězda retailu. Fantastický sortiment, profesionální služby, vtipná marketingová komunikace. A teď navíc omni-channel… Tuhle firmu mám fakt rád, nechávám v ní docela dost peněz a rád se k tomu přiznávám.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Kombinace klasického a internetového prodeje je dnes již nezbytnou součástí obchodní strategie většiny významných obchodníků na českém trhu. Logistika internetového podeje (vyzvedávání objednaného zboží, rychlost doručení, reklamace) se v průběhu času obecně zlepšuje, ale skladovost inzerovaného zboží (informace o dostupnosti) je obecně velkým nedostatkem. Obchodníci se velmi často snaží presentovat co možná nejširší nabídku a vzhledem k relativně malému českému trhu a nejistému odbytu pak nejsou schopni a ochotni mít produkty skladem a leckdy se stává, že mají v nabídce i položky, které jsou již u výrobce nedostupné. Udržování aktuálních informací na webu s ohledem na skladové zásoby není také ‚bez práce‘.
Martin Boček