Kolonial.cz rozšířil distribuci svého food magazínu

Kolonial.cz jde s proudem a zvětšuje distribuci svého magazínu

Kolonial.cz jde s proudem a zvětšuje distribuci svého magazínu

Maloobchodníci ví, že rozdávat food magazíny mezi svými spotřebiteli a – lehké klišé – zapojit blogery, je jedna z cest, jak si udržet jejich loajalitu. Po Albertu, Bille a Lidlu, kteří to vše v kombinaci nebo zvlášť praktikují, teď i Kolonial.cz vydal již třetí číslo magazínu (v nákladu 50 000 kusů) a rozšířil své distribuční kanály. Původně se vkládal do Apetitu, Blesku a rozdával v Leo Expressu, nyní se stal součástí produktových balíčků eshopů Rozbaleno.cz, Proděti.cz. Dostanete ho i v pekárnách Kabát nebo showroomech spotřebičů Eta.  Nově se společnost v distribuci zaměřuje na menší města – spolupracuje s mateřskými školkami a kosmetickými salóny ve středočeských městech jako Mníšek pod Brdy, Beroun, Brandýs nad Labem – Stará Boleslav a Nové Strašecí. V tomto dvanáctistránkovém čísle se na receptech podíleli blogeři @e_eva, P&G Foodies a Tereza z Foodlover.cz. „Dlouhodobě se snažíme oslovit domácnosti, které zatím nemají s online nákupem potravin zkušenost. Tištěný magazín je dobrým způsobem, jak u prvouživatelů odbourávat celou řadu bariér, které jim brání eshop s potravinami vyzkoušet,“ uvádí Michala Langerová, brand manager Kolonial.cz,