Italové přivádějí odmašťovač Smac

Nový italský čistič na našem trhu Smac

Nový italský čistič na našem trhu Smac

V průběhu dubna byl český trh o další značku odmašťovačů bohatší, přibyly původně italské prostředky na čištění domácnosti Smac express. V porovnání s populárním tradičním Savem Glanc, určenému také na odmašťování kuchyně, zatím Smac nasadil vyšší ceny, v řádu zhruba o 8 Kč. V Čechách ho distribuuje a je odpovědná za jejich uvedení na trh společnost Bolton Czechia, která se stará například o distribuci značky Rio Mare nebo WC Net. Řada Smac má dva produkty – Smac Ultra a Smac Multi, které čistí kuchyň nebo gril. Výrobky se dají pořídit v klasických obchodních řetězcích jako je Ahold, Tesco, Globus a velkoobchodní prodejny Makro, a také drogistické řetězce DM Drogerie, Rossmann a Teta.  Spuštění Smacu doprovodila mohutná propagační kampaň, která trvala od dubna do konce října 2016. Obsáhla instore, televizní reklamu a sponzoring programů na Primě nebo spotřebitelskou aktivaci ve formě dárku k časopisům.

Při distribuci italských výrobků si asi člověk název značky nevybírá – taky bude hodně záležet na tom, jak se to bude v češtině vyslovovat. Mně na první pohled v hlavě naskakuje Šmak. V tom případě agentuře, která bude hospodyňkám ultra účinný čistič na sporák zprostředkovávat, nezávidím – třeba by to šlo spojit s reklamou na odstranění kečupu Špak má Smac…
Tomáš Krásný (Blue Strategy)