Nespresso má svůj ‚smart‘ kávovar a originální zastávku

Nespresso v rámci kampaně na podporu prodeje nového kávovaru vytvořilo speciální zastávku

Nespresso v rámci kampaně na podporu prodeje nového kávovaru vytvořilo speciální zastávku

Nespresso na začátku dubna představila kávovar Prodigio, který je možný ovládat prostřednictvím chytrého telefonu. Kávovary se stejnou funkcí bychom našli i u značek jako Delonghi nebo Miele, ‚nespressácké‘ Prodigio je ovšem proti nim cenově trochu příznivější, ač uživatelsky méně vybavené. Zatímco dva zmíněné koupíte v řádu desítek tisíc, Nespresso na svých stránkách nabízí nový kávovar od 5390 Kč. Kávovar byl představen v polovině března, tedy zhruba měsíc po velké kampani Tchibo na podporu jejich kávovarové novinky Cafissimo Tuttocaffé. Ovládání Prodigia funguje skrze aplikaci Nespresso, najdete v ní funkce jako příprava kávy ve zvolený čas, upozornění na prázdný zásobník s vodou, objednání kapslí nebo zaslání upozornění o odstranění vodního kamene. Stejně jako Tchibo, i Nespresso pojmulo kampaň na podporu prodeje originálně a instalovalo dvě makety obřích kávovarů na tramvajové zastávky Náměstí Republiky v Praze a na Náměstí Svobody v Brně. Maketa na LCD obrazovce zachycuje šálek plněný kávou, celé je to doprovázeno autentickým zvukem. Větším přínosem pro cestující nebo kolemjdoucí je ale její vybavenost wifi připojením, které přesměruje na informace o kávovaru, na spotřebitelskou soutěž nebo na generování kódu na ochutnávku kávy zdarma.

Nespresso je geniální značka a určitě ví, co dělá. Podíl zákazníků, kteří bez chytrého mobilu neudělají ani tu sebemenší blbost, prudce roste a je potřeba na to reagovat. Já si ale tuhle vymoženost zatím nekoupím. Jednak jsem si před měsícem koupil nový kávovar Nespresso, jednak mám na zahradě tak mizerný mobilní signál, že mi ani nejchytřejší mobil není k ničemu. A to bydlím v Praze. Doufám, že alespoň někde na vesnici je pokrytí lepší a zemědělci si smart kafe vychutnají.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Chvilku jsem se bála, že Nespresso uhranula současná móda ‚marketingu všeho zdarma‘ a zastávka nabízí rovnou i kávu, ale naštěstí ještě existují značky, co si věří. Vtipný nápad, a s ohledem na dochvilnost hromadné dopravy u nás budou asi dosahovat i slušných dob a množství návštěv.
Jana Kubištová (Budvar)

Určitě dobře udělaná kampaň k podpoře prodeje, kromě vizuální stránky i bonusy pro čekající – wifi připojení, to určitě část Pražanů ocení. To co mě děsí je jakýsi ‚stocking‘ od mého kávovaru a jeho aplikace, co, kdy a kde mám udělat. Tak to bych určitě nechtěla.
Monika Hrubalová

Nejnovější