Tchibo, které nedávno přišlo s rozsáhlou hipsterskou kampaní na podporu prodeje kávovaru Cafissimo Tuttocaffe, se také rozhodla podpořit rozvoj svého nedávno zprovozněného cross channel konceptu. Jeho smysl leží v možnosti zákazníků si objednat sortiment řetězce online a vyzvednout ho přímo v kamenných prodejnách. Obdobnou online službu nabízí Nespresso, zboží nicméně oproti Tchibu doručí (nad 150 kapslí zdarma) přímo do místa určení, případně je také k vyzvednutí v Nespresso Boutique. 15. dubna tak, symbolicky, otevřela Tchibo 15. pražský obchod na Hlavním nádraží o rozloze 76 metrů čtverečních. Otevření doprovázela dvoudenní zaváděcí sleva 20% na vystavené produkty. Samotné otevření nového obchodu a jeho interiér natočila vlogerka MamaLifestyle Tereza Marková.
Prodejna je vybavena klasicky, prodejnou pražené i instantní kávy, nabídkou spotřebního zboží. Jediná odlišnost proti Tchibo obchodům tak, jak je známe, je chybějící kávový (a moučníkový) bar, kvůli licenčním podmínkám pronajímatele.
Krásný příklad toho, že i výrobce může využít naplno příležitosti ‚propojujícího se‘ světa a být spotřebitelům k dispozici ‚kdykoliv, kdekoliv, jakkoliv‘. Hned Tchibo zvu, ať to odprezentuje na konferenci Retail in Detail/Omnichannel.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)
Když dva dělají totéž, není to totéž. Tady je to, bohužel, čím dál méně o kávě (a čím dál víc o divadle, které hrajeme mezi sebou).
Jana Kubištová (Budvar)
Tak nevím, natočené video bloggerky prezentuje nový obchod spíše jako prodej oblečení a doplňků. Kde je zmínka o kávě, kávovarech?
Monika Hrubalová