Kosmetický gigant Avon oznámil 25.4. globální partnerství s proslulým návrhářem Kenzo Takadou. Značka Kenzo, jejíž modely nosí celebrity jako Jessica Alba nebo Selena Gomez, se proslavila zejména parfémy (módou později) a v roce 1970 otevřela s první japonský módní dům v Paříži. Návrhář Kenzo Takadou je mezi designéry oceňován pro umění propojit prvky východu a západu v avantgardních kombinacích. Největší konkurent Avonu na místním trhu, Oriflame, zatím podobný krok neučinil, čerpá často ze spolupráce s lokálními celebritami, jako bylo navržení kolekce Very me ve spolupráci s Ewou Farnou.
První částí partnerství bude na konci září uvedení parfému pro muže i ženy, který Kenzo pro Avon vytvořil v nové řadě Avon Life. „Kenzo Takada je opravdový vizionář a dokonalý profesionál,“ říká Fernardo Acosta, výkonný viceprezident a ředitel marketingu a social selling společnosti Avon. „Osobně spolupracoval s naším týmem na každém detailu těchto vůní, od výběru tónů po návrh flakonů. Považujeme za velké štěstí, že se nám podařilo navázat s ním partnerství a nedočkavě se těšíme na další kroky naší spolupráce.“ Na podzim 2016 a rok 2017 chystá Kenzo s Avonem módní kolekci.
Choroba jménem degradace značek napadla už i luxusní módní značky? Kenzo musí mít veliké problémy a nebo velikou chuť k jídlu. Proč se jinak dobrovolně sesunout do mainstreamu?
Jana Kubištová (Budvar)