Legendární Pedro expanduje po Čechách

Prodejny Pedro expandují po celém Česku

Prodejny Pedro expandují po celém Česku

„Koncept Pedro prodejen jsme uvedli do života v polovině loňského roku na základě nové marketingové strategie. V letošním roce jsme zatím otevřeli nové prodejny v Opavě a Olomouci, do léta plánujeme rebrandovat ještě obchod v Brně a také naši stávající firemní prodejnu v Petřvaldě,“ říká o expanzi Barbora Krátká, marketingová manažerka společnosti The Candy Plus Sweet Factory, která pobočky Pedro spravuje. Prodejny, které fungují od roku 2002, byly původně dvě, dnes už se rozšířily na osm prodejen. Firma byla oficiálně uvedena na trh až v roce 2011, zajímavé je, že bez jakékoliv marketingové komunikace.  Sortiment, který nabízí jsou hlavně cukrovinky – klasické retro Pedro žvýkačky, pendreky, lízátka, ale i další značky, které The Candy Plus Sweet Factory produkuje. Loňský rebranding v rámci nové strategie pomohl, zákazníci do nových prodejen chodí častěji, než do klasických „starých“ firemních prodejen. Podpořit prodej chce společnost spotřebitelskými soutěžemi, jednou z nich bude kolo štěstí. Princip spočívá v tom, že kdo nakoupí na 100 Kč, může si vytočit na kole štěstí odměnu v podobě cukrovinek.