Praha je lákadlem pro luxusní značky, velké množství z nich dnes najdete koncentrované v ulici Pařížská nebo v jejím blízkém okolí. Ambice být luxusní třídou má i ulice Na Příkopě, konkrétně tedy multifunkční prostory Slovanského domu. „Jsme v centru Prahy, v centru dění a přitom zákazníkům nabízíme právě v této nebývale rušné části Prahy klidnou atmosféru a nabídku luxusu nejen ve zboží a službách, ale také v gastronomii,“ říká Matyáš Procházka, zástupce pronajímatele Slovanského domu. Podle Procházky není ambicí Slovanského domu stát se konkurencí Pařížské, to je vzhledem k tradici této ulice poměrně složitá úloha, nicméně chce nabídnout zákazníkům alternativní prostředí luxusních značek. K tomu má přispět, kromě výhodné pozice v rámci Prahy, i kultivace prostředí samotného objektu a zahrady nebo přítomnost kina, které je v dnešní době podle slov Procházky zaměřené spíše na zahraniční klientelu. S výhledem do budoucna se hraje právě o zlepšování samotného prostředí nákupů, nájemní prostory domu jsou prý téměř vyčerpány. Matyáš Procházka uvedl, že strategii zaměření se na luxus a potenciál v tomto segmentu si Slovanský dům ujasnil po globální finanční krizi, kterou překonal zhruba v roce 2013. Segment luxusu z celosvětového poklesu obchodu vyvázl totiž poměrně dobře. Od té doby se Slovanský dům komunikačně zaměřuje tímto směrem, hlavně publikováním PR článků, i v zahraničních časopisech. „Na příští rok se předpokládá rozšíření marketingové komunikace Slovanského domu,“ dodal Procházka.
Slovanský dům chce být alternativou Pařížské
Co nabídne Warner TV a nový Max
Včetně kompletní letní olympiády
Jirsova skupina rozšiřuje tým
První ročník nové soutěže
Tentokrát ani nikdo nekandidoval