Tesco nechce pro zákazníky zajíce v pytli

Ochutnávka ovoce a zeleniny Tesco

Ochutnávka ovoce a zeleniny Tesco

Tesco přišlo s novou službou, která má zákazníkům dosvědčit kvalitu a čerstvost prodávaného ovoce a zeleniny. Ve více než 80 obchodech (kromě Chotěboře, Přelouče, Klášterce, Mohelnice a Hostivic) a v obchodních centrech zavedl ochutnávací stánky, kde se mnohou všichni mezi 14 – 18 hodinou každý všední den a v sobotu přesvědčit na vlastní chuťové pohárky, zda jim ovoce a zelenina vyhovuje nebo ne. Stánek bude umístěn logicky v oddělení ovoce a zeleniny, od hostesky ve stánku je možné získat i rady, co s danou surovinou vařit. Fungovat to bude tak, že každé dva týdny se bude sortiment ochutnávek obměňovat. V prvním kole Tesco startuje se žlutým melounem a rajčaty Sunstream. Tesco tuto službu zavádí zatím pravidelně jako jediná síť s potravinami u nás a rozšiřuje jí do dalších zemí střední Evropy. Na podporu prodeje ovoce a zeleniny Tesco na červen připravilo akci pro držitele Tesco Club Card – za nákup surovin z toho segmentu dostanou 2x více věrnostních bodů. 

Skoro jako na starém dobrém tržišti. V Globusu jsou ale dál – prodávají fakt čerstvé jahody ze Zahrady Svádov. Prodává je opravdová prodavačka (ne podavačka), lidi se mohou poprat. Na cenu jsem při koupi moc nekoukal, ale tuším, že to byl dvojnásobek ceny ‚industriálních‘ jahod.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Dobrý nápad, vítané zpestření, které navíc nabídne i užitečnou radu, ale jak to bude fungovat v již nyní přeplněných a nekomfortních prostorách této sekce, kde se lidé jen stěží proplétají, si neumím představit. Předpokladem pro zužitkování takové služby je klid a prostor, na straně druhé pak určitá disciplína a kultivované chování nakupujících, což může být problém.
Jana Kubištová (Budvar)

Ochutnávka zeleniny je zajímavý nápad, ale kdo má chuť během nákupu ochutnávat zeleninu… Ať si říká kdo chce, co chce, maso je maso.
Martin Boček

Myslím, že si Tesco určitě neubere nic ze svých marží, takže cenu sezobaného ovoce a zeleniny promítne do ceny produktů pro zákazníky. Výhoda je, že vlastně ochutnávkou nemá moc co ztratit. Všichni víme, jak zhruba chutnají rajčata ze supermarketů, dlabeme je dvacet let, nadáváme na jejich polystyrenovou chuť, ale ruku na srdce – kolik lidí je přestalo kupovat? Takže standardní průběh bude asi víceméně takový: ‚hm, hm, chutná to jak papír, je to v akci, tak si vezmu tři kila‘. Protože nepředpokládám, že by někdo ochutnal, nechal košík uprostřed Teska a frčel k nejbližšímu farmáři pro opravdová rajčata. Tak hnusná, aby to někoho přinutilo je nekoupit, totiž ani Tesco neprodává.
Václav Loubek

Nejnovější