Fruitisimo nahradilo Vittel vlastní „harmonizovanou vodou“

Nová voda harmonizovaná polodrahokamy

Nová voda harmonizovaná polodrahokamy

Minulý týden síť ovocných barů Fruitisimo uzavřela dohodu s benzínkami Shell a na první z nich otevřela svůj bar. V úterý 14. června ohlásila další novinku, začíná prodávat vlastní balenou vodu harmonizovanou drahými kameny. Dosud byl takový typ vody nabízen hlavně ezoterickými portály, Fruitisimo bude jako první maloobchodník takový produkt nabízet také. Voda pochází z jihočeského Pootaví a během stáčení protéká přes krystaly ametystu a křišťálu, které údajně vodě přinášejí pozitivní vlastnosti. Podle společnosti se pití vody harmonizované ametystem hodí, když člověk potřebuje zklidnit svou mysl a podpořit logické rozhodování, vhodné je i k léčbě hrtanu, mandlí a podpoře imunitního systému. Křišťál prý pomáhá sebezdokonalování, zdravotně dobře působí na štítnou žlázu, srdce, zažívací ústrojí či bolest hlavy. Oficiální studie, která by ale tyto blahodárné účinky polodrahokamů potvrzovala z medicínského hlediska, neexistuje. Láhev vody 0,6 l stojí ve Fruitisimu 39 Kč. „Uvedením naší vlastní vody jsme nahradili dražší vodu Vittel, která byla v nabídce doposud. Naším cílem je podávat zákazníkům produkty prospěšné pro jejich zdraví, mezi tyto produkty se řadí též přírodní pramenitá voda,“ zdůvodňuje novinku v prodeji marketingová manažerka Fruitisima Veronika Horská. „Voda pochází z pramene v jihočeském Pootaví a při stáčení je filtrována přes minerály ametyst a křišťál, o kterých se traduje, že mají pozitivní vlastnosti, které popisujeme na našich webových stránkách. Na žádných materiálech určených zákazníkům však netvrdíme, že Fruitisimo voda má léčivé účinky,“ dodává Horská. „Harmonizovanou vodu nepovažujeme za ezoterický produkt. Do budoucna plánujeme i nadále zařazovat do sortimentu zdravé produkty např. s obsahem tzv. superpotravin jako jsou chia semínka, goji berry či avokádo, které již nyní najdete v našich sezónních produktech. Zákazníky jsou superpotraviny velmi žádané, “ odpověděla Veronika Horská na otázku o zařazení nového produktu do nabídky a případném následujícím podobném sortimentu do budoucna.

Skvělá zpráva. Pevně věřím, že se pití této vody pozitivně projeví na našich občanech už u dalších voleb.
Barbora Krásná (Blue Events)

To je jako když nejmenovaná společnost inzeruje, že ve sprchovém gelu je přítomná mořská řasa, která působí blahodárně na pleť. O tom, že ale mořskou řasu viděl tento gel pouze z okna rychlíku, se už v reklamě nemluví.
Martin Boček

LOL! Že to je apríl? Není? Tak to musí být IQ test spotřebitelů. Obávám se, že mnozí z nich selžou. Jasně, sebevětší blbost má své místo na trhu. Úplně si vybavuju scénu z geniální francouzské komedie Co jsme komu udělali?, kdy jeden ze zeťáků vymýšlí, jak prorazit na trhu s bio-košer produkty. Když mu bankéř spočítá velikost cílovky, tak mu poněkud poklesne brada. Jenže tam to zachránil jeho švagr s dobrými kontakty na mnohem početnější arabskou komunitu. Už sama balená voda je natahování spotřebitele asi stokrát vyšší cenou, než stojí stejně kvalitní kohoutková, tohle už je prostě chucpe. I za 39 vočí, byť na začátku jsem tipoval, že to bude stát tak dvě kila….
Václav Loubek