Jim Beam mění design portfolia

Třetí největší světová výrobce destilátů mění design a etikety

Třetí největší světová výrobce destilátů mění design a etikety

Od poloviny letošního roku mění třetí největší světový výrobce destilátů Beam Suntory design všech Jim Beamů ze svého portfolia. Na 100 světových trzích se tak známý bourbon představí v nových lahvích a baleních. Podle společnosti je teď design odvážnější, s graficky čistšími popisky, portréty mistrů palírny a tradičním růžicovým logem. Lahve nově mají hranatější tvar a etiketa je z kvalitnějšího matného papíru, což podle prezidenta Beam Suntory Alberta Baladiho více reflektuje prémiovost destilátu. „Je to další milník v historii mé rodiny,“ komentoval novinku Fred Noe, mistr palírny Jim Beam, který je zástupcem již sedmé generace rodiny Beamů. Noe je zároveň autorem novinky, která na český trh právě vstoupila – Jim Beam Double Oak, který zraje ve dvou sudech z amerického dubu.

‚Tohle není Jim Beam‘, doufám, že pouze z hlediska lahve, a že jinak obsah zůstává nezměněný.
Martin Boček