Coca-Cola vyráží na letní grilovací turné

Coca Cola vyráží v rámci Čech a Slovenska na tour

Coca Cola vyráží v rámci Čech a Slovenska na tour

Coca-Cola byla dosud známá hlavně americkým vánočním kamionem z reklam, teď se chystá získat podobnou popularitu i v letním období. Až do 15. září tak bude Čechy a Slovenskem korzovat Coca-Cola Grill Truck s doprovodným nábytkem z přepravek Coca-Cola a dětským koutkem. Cesta je připravená ve spolupráci s řetězcem Penny (produkci trucku zajišťuje agentura Up Brand Activation, stejně jako u trucku McDonald’s). Ve voze se budou prodávat grilovaná jednoduchá jídla a chlazené nápoje, stavět bude zhruba na 70 místech dohromady v obou zemích. V nejbližší době ho můžete potkat v Moravských Budějovicích, Kroměříži, Ostravě, Karviné, Brandýse nad Labem, Milovicích, Domažlicích nebo Karlových Varech. Další zastávky budou postupně zveřejňovány na www.grill-truck.cz. „Grilování patří k létu a Coca-Cola zase ke grilování. Je to pro nás jednoznačné spojení a jsem moc rád, že unikátní vozidlo vyráží poprvé právě v Česku a na Slovensku,“ říká Zbyněk Chládek, marketingový manažer Coca-Cola HBC. „Ve spolupráci s řetězcem Penny Market jsme připravili 19 zastávek, na kterých každý zákazník, který si v daný den nakoupí Coca-Cola Multican (balení čtyř třetinkových plechovek) získá občerstvení s vychlazeným nápojem zdarma.“

Coca-Cola Grill Truck bude mít v létě více než 70 zastávek

Coca-Cola Grill Truck bude mít v létě více než 70 zastávek

Kromě tohoto typu spolupráce s Penny jsou také na stránkách grill trucku zveřejněny recepty se surovinami z Penny na hamburgery, hot dogy nebo kuřecí křidýlka. Kuchařský tým povede specialista na americkou kuchyni Robert Bezděk, který se podílel na otevření brněnského burgerového bistra Paragraf a je vítězem soutěže Český šéfkuchař Knorr. Vzhledem k počtu zastávek není možné, aby celou trasu odjela jedna obsluhující skupina, týmy se budou v trucku střídat. „Coca-Cola Grill Truck nabízíme přednostně sezónním provozovnám, takže těžiště tvoří koupaliště a autokempy. Dále  se zúčastníme velkých eventů, kterými jsme partnerem; díky spolupráci s Českým olympijským výborem bude truck občerstvovat návštěvníky Olympijského parku Rio-Lipno,“ přiblížila Kateřina Švecová z oddělení vnějších vztahů Coca-Cola HBC Česko.

Akce pojede i v dalších letech, pokud ta letošní splní očekávání. Jaká to jsou? „Očekáváme tři věci. Zprostředkování zážitku spojeného se značkou (brand experience), posílení spojení Coca-Cola a grilování a dále chceme spotřebitelům nabídnout unikátní letní aktivaci: americký truck je pevná součást positioningu značky,“ říká Švecová. Společnost si stanovila i kvantifikovatelné cíle, důležitý je pro ně dopad tour na prodej jejich produktů v Penny a plošný rozsah – zastávky na sezónních provozovnách jsou vybírány s cílem proporcionálně pokrýt Česko i Slovensko.

Sázka na fotbal nevyšla, tak je třeba vsadit na jiného marketingového koně. Grilovačka je tutáč, tentokrát to vyjde. Jen doufám, že k nám do ulice ten velký truck nepřijede, už tak toho tady jezdí až moc.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Asi se dá tento typ akce od Coca-Coly očekávat, jak uvádí, je to součástí jejich strategie. Má za cíl, aby značka zaujala odlišný postoj v mysli zákazníka, vzhledem ke konkurenčním značkám. Pokouší se vytvořit vhodnou image, i když je tato akce hodně navázaná na síť Penny Market a tedy plní bezesporu jasné cíle s dopadem na prodej v dané síti. Zda je konstrukce ‚přines účtenku například na plovárnu‘ správná, ukáží prodejní čísla a zájem na místě.
Monika Hrubalová

Vnímám to trochu jako retro styl, ale proč ne, retro je čím dále víc populární…
Martin Boček

Kdo negriluje, jako by nebyl. Mám pocit, že grilovacích roadshow a akcí je už tolik, že těžko mohou být ještě mezi markeťáky považovány za příležitost chytit si nějaké téma a odlišit se na něm. Pokud vím, tak griluje kromě Coca-Coly i pivovar Braník nebo Vitana. Už je to fakt trochu klišé… A už jste někdy grilované maso zapíjeli coca-colou? To aby potom člověk snědl vagón jogurtů, co slibují vyrovnání střevní mikroflory. Nebo pro příští rok mám pro grilující značky nápad – jděte s těmi mikroflorními jogurty do cross proma, vždyť se hodí na přípravu dipů a grilovacích omáček, a ještě budou blahodárně působit na rozjitřené trávicí soustavy strávníků.
Václav Loubek

Nejnovější