Hollandia završila redesign, má i Zmrzku

Hollandia přichází s letní Zmrzkou ve dvou příchutích

Hollandia přichází s letní Zmrzkou ve dvou příchutích

Značka Hollandia během letošního roku redesignovala celé své portfolio a finálem této změny byl vznik a zahájení prodeje nové řady Zmrzek ve dvou příchutích belgické čokolády – mléčná a bílá. Jinak jsou zmrzliny vyrobeny ze selského jogurtu. Tato novinka je pro Hollandii vyvrcholením oslavy 25. výročí značky. Nyní jsou Zmrzky dostupné ve vybraných prodejnách, oficiální vstup na trh se chystá v příští sezóně 2017. 

O redesign se postarala agentura Cocoon

O redesign se postarala agentura Cocoon

Nový design, jehož autorem je agentura Cocoon, se jako první projevil v prvních měsících 2016 na obalech Selské řady jogurtů, další v pořadí byly Bio Selské řady, krémové jogurty a Bio BiFi drinky. Reklamní kampaň, která fungovala během června a projevila se nejvíce sloganem Moje máma byla kráva, připravovaly agentury PR.Konektor, Konektor a Konektor Social.

Povedlo se, velmi zajímává extenze značky do nové kategorie. A také snad vítané obohacení trhu impulsních mražených výrobků – ‚cuc na kládě v čokoládě‘ se nám za poslední roky dost zdiskontoval, snad to Hollandia postrčí správným směrem. Zmrzka je v každém případě skvělý domácký název.
Barbora Krásná (Blue Events)

Škoda obal trhat. Společnosti velmi fandím, protože se jedná o úspěšnou a málokdo ví, že českou firmu.
Martin Boček

Mám rád jejich jogurt, mám rád zmrzlinu, mám rád belgickou čokošku. Asi si se Zmrzkou budu rozumět, obzvlášť když mi sedí i design obalů.
Václav Loubek

Nejnovější