Intimissimi otevřela v Praze v ulici Na příkopě

Nová prodejna Intimissimi sídlí v pražské ulici Na příkopě

Nová prodejna Intimissimi sídlí v pražské ulici Na příkopě

Italská značka spodního prádla Intimissimi, která patří do skupiny Calzedonia společně se stejnojmennou značkou, Tezenisem a Falconerim, otevřela novou prodejnu v pražské nákupní zóně Na příkopě. Plocha Intimissimi o ploše 130 metrů čtverečních se nyní zařadí po boku módních značek jako je Tommy Hilfiger, Michael Kors nebo Gant, které sídlí v okolí. „Jelikož je poptávka po maloobchodních prostorách v ulici Na Příkopě velmi vysoká, málokdy jsme zde svědky nově podepsaných nájemních smluv. Nájemci oceňují prémiovou lokalitu a většinou si přejí v pronájmu zůstat dlouhodobě,“ řeklMartin Indra, konzultant realitní společnosti MAX Immo, která pronájem zajistila. „Přestože zdejší nájemné patří k nejvyššímu v regionu střední a východní Evropy a nájemci musí za své místo platit opravdu značné částky, poptávka po prostorech tohoto kalibru výrazně převyšuje nabídku,“ dodal Indra. Intimissimi má poměrně blízko od své nové lokality další prodejnu, a to v nákupním centru Palladium na náměstí Republiky. 

Muselo k tomu dojít. Po otevření prodejny hraček pro malé kluky (Hamley’s) se Na Příkopech logicky otevírá prodejna hraček pro velké kluky.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Já na těchto značkách obdivuju zcela upřímně jednu věc – jak se jim podařilo nastavit positioning luxusního zboží, zatímco ve světě je to zcela normální konfekce. Prostě fakt, že triko jedné takové značky stojí v USA deset dolarů a u nás za něj chtějí šestnáct set káčé, i v outletu, nesouvisí ani s daňovou soustavou, ani s náklady na dopravu, ale s tím, co si český spotřebitel nechá líbit.
Václav Loubek

Nejnovější