Zmrzlina Sani vyráží po Praze na tříkolce

Zmrzlinářství Sani v létě obráží pražské ulice na tříkolce

Zmrzlinářství Sani v létě obráží pražské ulice na tříkolce

V Praze na Jungmannově náměstí byla nedávno otevřena nová prodejna italské zmrzliny Sani Authentic Italian Gelato, zaměřená kromě jiného na zdravý životní styl (skrze zdravé suroviny, z nichž se produkt vyrábí). „Sani v překladu znamená zdravé, což plně vystihuje podstatu našeho konceptu, který je inspirován zdravými italskými zásadami, jež se staly vzorem v Evropě i zámoří,“ uvádí majitel Sani Danilo Manghi. V létě se prodej Sani zmrzlin přesunul do ulic Prahy v pojízdné formě, a to na tříkolce Apino, kterou je možné si objednat na soukromé eventy. Momentálně se s tříkolkou setkáme na Náplavce. Během zavádění značky (které ještě stále trvá) láká Sani Gelato na akci 1+1 zmrzlina zdarma.

Sani Gelato vsadilo na růžovou barvu ve svých interiérech

Sani Gelato vsadilo na růžovou barvu ve svých interiérech

Konečně se někdo chová konzistentně – když zdravě, tak rozvoz na kole. Jen držím palce, aby zmrzlináře dětem nezabili řidiči smradlavých dodávek, kteří po Praze sviští, rozvážejíce zaručeně ekologické produkty.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Zmrzlina je to vynikající.
Martin Boček

Po dlouhé době ve vašem newsletteru zpráva, kdy se ňamky nerozvážejí autem, ale bio způsobem. Tříkolka za mě super, hlavně na ty eventy. Jen na tu Náplavku moc nechodím od té doby, co to tam obsadili ti hyper mega cool lidé, co se odlišují od mainstreamu tím, že jsou všichni stejní.
Václav Loubek

Zmrzlinové koncepty v poslední době v Praze rezonují. Velké oblibě se dočkal obchod Zmrzlinář na Vinohradech, který patří rodinnému klanu Hrivňáků a v současné době spolupracuje na příchutích třeba s populárními sestrami bloggerkami A Cup of Style nebo se popularizuje s pomocí bloggerů Taste of PragueZmrzlinář, na rozdíl od Sani, vsadil v designu prodejny na jednoduché barevné kombinace a minimalistické prvky doplněné sem tam pastelovými barvami. Svou úvodní kampaň opřela rodinná firma hlavně o aktivity na sociálních sítích. 

 

Naproti tomu Zmrzlinář sází na jednoduchost a minimalismus

Naproti tomu Zmrzlinář sází na jednoduchost a minimalismus

Populární je v poslední době i další z prodejen italských zmrzlin Créme de la Créme v pražské Husově ulici. Majitelem je Jan Hochsteiger, který se své současné zmrzlinářské řemeslo učil mnoho let u italských mistrů. Designově má svou barevností blíže k interiérům zmrzlinářství Sani a i pracovníci Créme de la Crémejsou vyladěni doslova do posledního puntíku.

Majitel prodejny Jan Hochsteiger s pracovnicemi Créme de la Créme

Majitel prodejny Jan Hochsteiger s pracovnicemi Créme de la Créme