Web Retailek má svůj expertní panel

Přinášíme zprávy z českého maloobchodu a zároveň máme nablízku přední tuzemské odborníky na maloobchod, instore marketing a retail marketing. Tento náš expertní panel jednou týdně hodnotí a vysvětluje vše podstatné, co se v českém retailu děje.

Kdo je v našem panelu

Tomáš Krásný

Tomáš Krásný – Působí 25 let ve výzkumu trhu a obchodu, zakladatel Incoma Research, poté v mezinárodním managementu sítě GfK. Dnes partner ve společnost Blue Strategy, poradce a obsahový manažer konferencí včetně Retail Summitu a Retail in Detail.

Barbora Krásná

Barbora Krásná – V roce 1991 stála při vzniku výzkumné společnosti Incoma Research, specializované na retail a shopper marketing. Dnes je spolumajitelka společnosti Blue Events, řídí organizaci konferencí Retail Summit, Retal in Detail a Brand Management.

Martin Boček

Martin Boček – Má 23 let praxe v marketingu a v marketingovém výzkumu trhu, pracoval ve společnostech AC Nielsen, Unilever, Citibank, Ipsos. Věnuje se intenzivně instore problematice a v současné době vede projekt Complex Retail Solution za Global Marketing.

Monika Hrubalová

Monika Hrubalová – Má zkušenosti s řízením marketingových a obchodních pozic od roku 1997, více než 10 let pracuje pro obor instore marketingu aktivní účastí v radě oborové asociace Popai CE, vyučuje obor marketingových komunikací.

Václav Loubek

Václav Loubek – Má za sebou 15 let v reklamě, dříve šéfredaktor časopisu Sign mediálního domu Economia a časopisu Signs & Promotion agentury Events & Promotion. Momentálně se naplno věnuje marketingu v různých segmentech.

Jana Kubištová

Jana Kubištová – Působí od roku 1996 v Budějovickém Budvaru, začínala jako exportní manažerka. Od roku 2008 je vedoucí marketingového oddělení Budvaru, značku úspěšně etablovala na ruském trhu.

 

Daniel Procházka

Daniel Procházka – analytik výzkumné agentury Ipsos se zaměřením na retail a FMCG. Má dlouholetou zkušenost s regionálním vedením marketingových projektů významných korporací. Rád kombinuje různé zdroje dat a nahlíží na věci v kontextu. 

Jan Polák

Jan Polák – má 23 let zkušenosti s výzkumem trhu, 20 let s retailem, 15 let s výzkumy obchodních center v Česku a na Slovensku. Love brand je pro něho Ipsos, kde pracuje v divizi Ipsos Marketing. 

Tomáš Hájek

Tomáš Hájek – původně vystudovaný geolog posledních 20 let pracuje v oblasti marketingu a médií. V roce 2010 získal Zvláštní uznání za rozvoj profesní asociace v rámci soutěže Marketér roku. Několik let působil též v představenstvu Svazu obchodu a cestovního ruchu. V současné době pracuje jako výkonný ředitel Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ).

Petr Podlešák

Petr Podlešák – vystudoval Fakultu multimediálních komunikací ve Zlíně, kde následně přednášel reklamu a marketingové komunikace. Pracoval jako rozhlasový moderátor, marketing manažer nebo copywriter, na straně klienta i v agenturách. Nyní ještě občas něco otextuje, ale hlavně má na starost brand a komunikaci Měšťanského pivovaru v Kutné Hoře.

Jan Penkala

Jan Penkala – od roku 2014 je CEO konzultační společnosti pro e-commerce ACOMWARE. V digitálu se pohybuje přes 10 let, zaměřuje se především na e-commerce strategie, multichannel a chytrou komunikaci se zákazníky.

Petr Šimek

Petr Šimek – WELLEN vede od roku 2004 s jasnou vizí uvést na trh agenturu zaměřenou na retail. Uplatnil tak svou vášeň pro rozhodující detaily, cit pro design a obchodní uvažování. Jeho zkušenosti pramení nejen ze studia interiérového designu, managementu, mediální komunikace a mnoha kampaní pro mezinárodní značky, ale také ze zahraničních seminářů a cest, které popisuje na retail blogu. Podporuje vzdělávání a buduje silný tým strategicky a kreativně uvažujících lidí se zájmem o inovativní řešení retailu. Spolupracuje s odbornými periodiky, aktivně se angažuje v POPAI a v AA AKA, je dlouholetým porotcem IMC. A přitom zůstává člověkem, který umí se zájmem naslouchat.

Nejnovější