Supermarkety Penny Market, které před nedávnem začaly prodávat „ošklivou“ zeleninu, představily poslední srpnový den další podstatnou novinku – první prodejnu v novém konceptu. Stala se jí prodejna Penny Lehovec na Praze 9, která má být interiérově více útulná a má připomínat tržiště. Penny, stejně jako nedávno Lidl, koncipuje své prodejní plochy do evidentně luxusnějšího vzhledu se slovy, že chce pro místní zákazníky vytvořit příjemnější a přátelskou atmosféru. Dalším supermarketem, který se otevře v novém konceptu, bude 7. září Penny v Mělníku.
V novém konceptu prodejen mění Penny i korporátní identitu v podobě loga, POS materiálů a letáků, jejichž rozvržení je jednodušší, což usnadní orientaci v nabídce.
Interiéru nového konceptu je doplněn dřevěnými prvky a detaily. Nově se na prodejní ploše objeví zkratky mezi jednotlivými sekcemi a také umístění sortimentu ve slepých uličkách, které urychlí orientaci. Inovací jsou třeba plochy určené dětem, kde mohou skákat panáka nebo plnit úkoly.