Nespresso na Chodově otevřelo první pop-up store

Pop-up store Nespressa na pražském Chodově

Pop-up store Nespressa na pražském Chodově

Nespresso otevřela 2. září pop-up store v pražském OC Chodov, které je zároveň jejím čtvrtým obchodem v Čechách. O pop-up store, ke kterému se uchyluje čím dál tim více retailerů, se v případě Nespressa jedná poprvé. Vytvořila ho pro ní španělská společnost Ekipa, stavba trvala dva dny. Jeho dominantou je kapslová stěna, do které se vejde 54 800 kapslí. Nový, mobilní butik obsáhne stejnou škálu služeb, s jakým se setkáte v jiných obchodech Nespressa v Praze a v Brně. Do pop-up store společnost vměstnala degustační a ochutnávkovou zónu, kromě jiného také recyklační část, kam se odevzdávají použité kapsle. Navštívit butik je možné každý den v týdnu od devíti ráno do devíti hodin večer. 

Pop-up store Nespressa na pražském Chodově

Pop-up store Nespressa na pražském Chodově

„Nespresso přišlo na český trh v roce 2006, ten samý rok jsme také v Pařížské ulici otevřeli první Nespresso Boutique. Během deseti let prošla česká kávová kultura velkými změnami. Lidé se zajímají o nové možnosti, rádi objevují nové druhy nebo způsoby přípravy kávy. Proto postupem času přibyly butiky v Praze v Centru Černý Most nebo v Brně na náměstí Svobody. Nyní přichází čas a otevíráme první Nespresso pop-up store v ČR. Tento koncept je v zahraničí velmi oblíbený a věříme, že i zde si najde své příznivce,“ řekla k otevření nové prodejny Simone Jansen, Country Business Managerka Nespresso. Celosvětovou síť Nespressa tvoří 472 butiků plus 63 pop-up stores. 

Pop-up store Nespressa na pražském Chodově

Pop-up store Nespressa na pražském Chodově

Konkurenční kávová společnost Tchibo s pop-up stores již začala během srpna v Teplicích a podle manažerky korporátní komunikace firmy Evy Kotýnkové se koncept osvědčil. Do budoucna proto hledají několik dalších lokalit mimo města, kde již mají kamenné obchody.