DM uvádí další řadu dekorativní kosmetiky

Drogerie DM rozšířila své portfolio o novou privátní značku dekorativní kosmetiky Trend It Up, celkově už svou čtyřiadvacátou. Mezi nejprodávanější přitom patří Ebelin či Alverde.

Nová řada Trend It Up cílí na ženy od 18 do 35 let, zahrnuje zhruba 300 produktů (laky na nehty, báze pod makeup, produkty na konturování obličeje). Je dostupná ve všech prodejnách DM v Česku a propaguje se sloganem Be a voice. Not an echo.

Paleta nude stínů na oči z nové privátní řady Trend It Up

Paleta nude stínů na oči z nové privátní řady Trend It Up

Jak bývá poslední dobou u kosmetických produktů zvykem, DM doplnila produkty řadou bylinných složek, jako jsou arganový olej, bambusový pudr, bílý lanýž, jojobový olej či olej z brutnáku lékářského.

Nejnovější