Bageterie Boulevard expanduje do Německa

Menu, které bude bageterie v Německu nabízet, má být identické s tím českým. Na snímku prodejna Na Poříčí v Praze

Menu, které bude bageterie v Německu nabízet, má být identické s tím českým. Na snímku prodejna Na Poříčí v Praze

Český řetězec Bageterie Boulevard otevře v polovině října svou první restauraci v Německu. Umístěná bude v Drážďanech, v obchodním centru Galerie Dresden. V příštím roce plánuje otevřít minimálně dvě další restaurace v Německu, a to v Berlíně a v Lipsku. Je to první pokus fastfoodového řetězce Bageterie Boulevard expandovat směrem do západní Evropy. Předchozí rozšiřování sítě se zaměřovalo výhradně východním směrem – dvě restaurace jsou na Slovensku v Bratislavě, jedna otevřela v hlavním městě Spojených arabských emirátů – v Dubaji na Jumeirah Beach.

Bageterie avizuje, že nabídka, se kterou půjdou do Německa, bude téměř totožná s českou, včetně sezónních Chef Menu a Fit Calories. „Po Německu pokukujeme už dlouho a věříme, že nastal ten správný okamžik. Otevření pobočky v Drážďanech není náhodné. Město je velmi blízko českých hranic a pro start je to ideální lokalita. První jednotky si totiž otevřeme sami, následně bychom je chtěli předat do rukou franšízantů, ideálně master-franšízantů, tak jako v Čechách,“ doplňuje Markéta Krejčíková, manažerka pro franšízu a expanzi Bageterie Boulevard.

Franšízovou síť vlastní podnikatel Petr Cichoň, kterému patří skupina Crocodille vyrábějící bagety a sandwiche. Loni měla Crocodille tržby v přepočtu kolem 1,2 miliardy Kč. Francií inspirovanou síť Bageterie Boulevard přivedl na trh v roce 2003, nyní jich provozuje 28. Z toho 21 fast foodových restauracích je franšízových. Cichoň na podporu nové expanze v průběhu září otevřel v Berlíně depo, v Německu už vlastní výrobní závod Crocodille. Hlavní závod v Čechách umístil do Žiželic nad Cidlinou.

Nejnovější