Coca-Cola spouští nový mezinárodní projekt Coca Cola Empty Bottle, v němž si může kdokoliv vytvořit vlastní design lahve Coca-Coly. Cílem je umožnit každému vytvořit umělecké dílo z ikonické lahve, kterou firma oživila letos v květnu. Do akce se už zapojili profesionální ilustrátoři ze studia Drawetc. Veřejnosti se projekt představí na akci Teniskology, zaměřené na představení kolekcí tenisek různých značek a druhů, o víkendu 21 až 23. října v areálu Pragovka v ulici Kolbenova v Praze.
Na projektu se s ilustrátorským studiem Drawetc. podílí také kreativní a produkční agentura JAD Productions tanečníka Yemiho A. D., která je pořadatelem eventu Teniskology. Samotný projekt bude mít několik fází, ve kterých se budou propojovat umělci a veřejnost. V první fázi projektu vytvářeli design lahví profesionální ilustrátoři. Jejich design bude k vidění na eventu Teniskology. Tam se mohou inspirovat návštěvníci akce a pokreslit lahve dle vlastní představivosti. Po skončení Teniskology porota vybere nejlepší design. Pomalované lahvičky budou poté umístěny v kreativní dílně Coca-Coly na stěně nazvané Empty Bottle Wall. Po skončení Teniskology převezmou lahve vybraní umělci, kteří vytvoří finální dílo – umělecký objekt složený z pomalovaných lahví. Ten česká divize Coca-Coly představí na mezinárodní soutěži „Coca-Cola Empty Bottle“, do níž se zapojí celkem 28 zemí.
„Coca-Cola Empty Bottle je projektem, který je připraven na míru generaci milleniálů. Cílí na mladé lidi, kteří jsou stále on-line, hledají inspiraci a touží po zážitcích. Chceme je zapojit do celého kreativního procesu a stát se tak součástí brandu Coca-Cola,“ říká Zuzana Kadlečková z marketingového oddělení společnosti Coca-Cola HBC Česko.