Parfums.cz mění název na Notino, jednotný na všech trzích

Český e-shop s kosmetikou Parfums.cz se přejmenovává na Notino.cz. Česko je po Slovensku druhou zemí, kde dochází k rebrandingu. Jako hlavní důvod změny společnost uvádí sjednocení názvu e-shopu na všech čtrnácti trzích, kde působí. Kromě Česka e-shop funguje ve Slovinsku, Německu, Španělsku, Portugalsku, Rumunsku, Polsku, Rakousku, Maďarsku, Bulharsku, na Ukrajině a Slovensku. Od roku 2014 působí také v USA a od loňska ve Velké Británii. Příští rok navíc plánuje expandovat na dalších pět evropských trhů, konkrétní zatím není.

„Máme dohromady deset názvů. Postupně sjednotíme název na všech trzích,“ vysvětluje Radek Ondrášík, marketingový ředitel Notino.cz, a pokračuje: „Název Notino nemá žádný skrytý význam. Je to slovo, co ‚nic neznamená‘, a to je právě to, co chceme. Aby si to slovo jako takové člověk s ničím nespojil. Protože nyní je na nás, abychom z toho slova udělali značku a vytvořili tu esenci, kterou si lidé představí, když název uvidí či vysloví. Příběh tohoto názvu začneme tedy vytvářet právě my sami.“

Z Parfums.cz je Notino [notýno]

Z Parfums.cz je Notino [notýno]

Mezi další důvody patří také šířka sortimentu internetového obchodu. Kromě parfémů, které nesl dosavadní název, nabízí e-shop také dekorativní kosmetiku, péči o vlasy, krémy na tělo a další. „Rozhodně už nejsme jen parfumérie, kterou původní název evokoval. Nabídku jsme rozšířili na všechny výrobky, které nějak souvisí s péčí o tělo. Dohromady už naše portfolio čítá 45.000 druhů produktů,“ říká Ondrášík. Loni e-shop Parfums.cz dosáhl tržeb ve výši 4,5 miliardy Kč, letos počítá s nárůstem zhruba na 6 miliard.

Notino.cz zachová účty, které byly na Parfums.cz, stejně jako přihlašovací údaje zákazníků, veškerá jejich nastavení i historii objednávek. „Kromě změny loga, domény a jména firmy na daňových dokladech v nových objednávkách tak zákazník nepozná rozdíl,“ slibuje ředitel marketingu.

Nejnovější