Coca-Cola má tři nové manažery, vnější vztahy přebírá Jonák od Bakalových

Do vedení české a slovenské jednotky nápojového výrobce Coca – Cola HBC nastoupili tři noví manažeři. Novým ředitelem vnějších vztahů se stal namísto Milana Luzuma Petr Jonák. Do funkce personální ředitelky nastoupila Marcela Pekníková, která vystřídala Ondřeje Slabého. A na nově vytvořenou pozici ředitelky pro commercial excellence nastoupila Simona Polášková. Jak Luzum, tak Slabý z Coca-Coly odešli.

Petr Jonák

Petr Jonák

Jonák bude mít ve funkci ředitele vnějších vztahů na starosti jednání s veřejnými institucemi na regionální i vládní úrovni, korporátní komunikaci a společenskou odpovědnost firmy. Posledních sedm let strávil ve skupině BM Management Zdeňka a Michaely Bakalových a jejích investičních společnostech, kde byl rovněž zodpovědný za vnější vztahy, komunikaci nebo nefinanční reporting. Od roku 2013 působil konkrétně jako ředitel vnějších vztahů OKD. Předtím byl čtyři roky zástupce ředitele vnějších vztahů ve Škoda Auto a v letech 2001 až 2005 působil jako ekonomický redaktor a bruselský zpravodaj ČTK. Je rovněž členem představenstva Svazu průmyslu a dopravy ČR  a členem dozorčí rady středoevropské pobočky Aspen Institute.

Jeho předchůdce Luzum pracoval v Coca-Cole jako mluvčí a šéf vnějších vztahů od května 2007.

Marcela Pekníková

Marcela Pekníková

Pekníková přichází do funkce personální ředitelky z Belgie od výrobce dieselových motorů Cummins, ve které působila pět let, naposledy v pozici regionální šéfky lidských zdrojů pro země kontinentální Evropy. V této roli byla zodpovědná za implementaci a slaďování procesů v oblasti lidských zdrojů, v níž má víc než patnáctiletou praxi napříč odvětvími (rychloobrátkové zboží a retail, farmacie a medicínská zařízení). Dříve působila ve společnostech AmRest, GlaxoSmithKline či Medtronic. 

Simona Polášková

Simona Polášková

Polášková bude mít coby ředitelka pro commercial excellence na starosti vybudování tohoto nového oddělení a bude zodpovídat za oblast category managementu, commercial insights, OBPPC (occasion, brand, package, price, channel – příležitost, značka, obal, cena, kanál) a za řízení ziskového růstu. Během své kariéry působila v rychloobrátkovém segmentu například ve společnostech British American Tobacco, Plzeňský Prazdroj a Danone, věnovala se i vlastnímu podnikání. Začala na pozicích v marketingu, později vedla oddělení zodpovědné za marketingové inovace a nové projekty. V posledně zmiňované společnosti, potravinářské firmě Danone, zastávala pozice strategy & insight manažerky a později manažerky obchodního rozvoje, vytvořila zde i vizi kategorie pro mléčné výrobky.

Nejnovější