Retro týden v Lidlu už počtvrté

Od pondělí 24. do neděle 30. října přichází obchodní řetězec Lidl už počtvrté s propagačním konceptem Retro týdne. Tentokrát vsadil na osvědčenou nabídku z minulých tří akcí. Zákazníci si budou moci vybrat z více než 60 speciálně vyrobených produktů.

Mezi potravinami naleznou mléko v sáčku, Gothajský salám, Rumové pralinky, žvýkačky Pedro, Makovník, Termix či slavný Vitacit. Opět nebudou chybět drogistické produkty, především Barbus mýdlo na holení, Pitralon, Vaječný, Tmavý, Kopřivový nebo Březový šampon, deodorant Impulse, čisticí prostředky Iron či Ava nebo prací prášek Merkur.

Retro týden je opět podpořen tématicky zaměřeným letákem a reklamou s šéfkuchařem Romanem Paulusem, který je dlouhodobě tváří řetězce.

Nejnovější