Sapeli má v Brně první showroom v novém, opačný než dosud

Nový showroom Sapeli v brněnském H-Parku

Nový showroom Sapeli v brněnském H-Parku

Nový showroom Sapeli v brněnském H-Parku

Nový showroom Sapeli v brněnském H-Parku

Nový showroom Sapeli v brněnském H-Parku

Nový showroom Sapeli v brněnském H-Parku

Nový showroom Sapeli v brněnském H-Parku

Nový showroom Sapeli v brněnském H-Parku

Český výrobce interiérových dveří a zárubní Sapeli otevřel v brněnském interiérovém centru H-Park svůj první showroom v novém konceptu. Vznikl podle architektky Terezy Šaškové, která v minulosti pracovala ve studiu Bořka Šípka. Snahou bylo proměnit původní halový prostor v útulnější. K vystaveným produktům tak přibyla relaxační zóna s křesílky či dětský koutek. Nový koncept se má aplikovat i na další prodejny Sapeli – v Olomouci či Plzni.

Inovovaný showroom Sapeli je rozdělen na tři zóny.

  • První prezentační zóna nejblíž vstupu se věnuje novinkám a nejprodávanějším produktům.
  • Klientská zóna slouží konzultacím s prodejci i architekty a obsahuje zahrnuje relaxační zónu a dětský koutek, zadní část showroomu prezentuje všechny produkty a doplňkový sortiment.
  • Ústředním bodem prostoru je pomyslná chodba v bytě – nízký koridor s vybranými technickými řešeními.

Vizuální řešení vychází ze značky Sapeli, hlavními barvami jsou červená, antracitová a dekor ořechu amerického. V interiéru je použit i červený perforovaný plech, který má na sobě zvenčí i centrála Sapeli v Jihlavě. Brněnský showroom se tak s ním na dálku propojil.

Architektka Tereza Šašková

Architektka Tereza Šašková

„Největším problémem velkoplošných prodejen jsou odkryté konstrukce stropu s rozvody, které působí příliš technicistně a neútulně. A dále také mnohdy nevhodně uspořádaný prostor jako takový. Proto jsem se nejvíce soustředila na to, jak zaujmout zákazníkovu pozornost ve spodním plánu prodejny, kterou je nutno zatraktivnit a uživatelsky zpříjemnit,“ popisuje architektka Šašková.

„Rekonstrukci předcházel průzkum veřejnosti, který zjistil, jak lidé vnímají prodejní místa, jak se v nich cítí, v jaké fázi nákupu chtějí, aby je oslovili prodejci, nebo jakým stylem by měly být řazeny produkty,“ uvádí Pavla Mastná, marketingová ředitelka Sapeli. „Výsledkem je, že jsme showroom koncipovali přesně obráceně, než to bylo v minulosti.“

Do nového prodejního centra Sapeli se vešlo na 70 druhů dveří a zárubní a také dýhovaný nábytek Nux, který vznikl ve spolupráci s firmou Jan Ficek Dřevovýroba.

Nový showroom už má zakomponované občerstvené logo společnosti, z něhož vypadlo sousloví „dveře a zárubně“, linky písmen se zjednodušily a oddálily.

Nové logo firmy Sapeli

Nové logo firmy Sapeli

Nejnovější