DPD láká začínající podnikatele na výuková videa s lidmi z branže

Mezinárodní přepravní a logistická firma DPD spustila coby svůj nový marketingový nástroj výuková videa Tipy pro vaše podnikání. Cílovou skupinou jsou začínající podnikatelé z řad stávajících i potenciálních klientů DPD, jimž mají videa sloužit jako edukační nástroj. Autorem konceptu je reklamní agentura SquareMedia Oldřicha Dostála, kterou si DPD letos v srpnu vybrala pro své reklamní a marketingové aktivity. Režii a produkci videí zajistil Rudolf Rokoš ze společnosti Spoko.cz.

„Dlouhodobě se zaměřujeme na inovace nad rámec oblasti doručování, které našim partnerům usnadňují byznys. Chceme svým klientům poskytnout podporu ve znalosti chování zákazníků, v komunikaci, taktikách a nástrojích,” tvrdí jednatel DPD Miloš Malaník.

Každé z videí shrnuje aktuální situaci na trhu a nabízí řešení. V prvním videu výkonný ředitel DPD Ondřej Vaňha popisuje, jaké jsou hlavní zásady i nástrahy při výběru vhodného dopravce.

V druhém dílu radí Jan Kriegel, customer service director cenového srovnávače Heureka.cz, jak se v tomto srovnávači zařadit mezi přední e-shopy.

Ve třetím videu se Štěpán Tesařík z Red Media zabývá display reklamou a výhodou jejího správného načasování a formátu.

„Krátká videa s tipy z relevantních oblastí od lidí z praxe jsou podle mě konceptem, který v dnešní době zdlouhavých a placených videokurzů chybí,“ prohlašuje ředitel agentury SquareMedia Oldřich Dostál.

Nejnovější