Prodeje Aperolu v Česku vzrostly letos o třetinu

Distributor alkoholu Rémy Cointreau znatelně navýšil prodejní objem alkoholického nápoje Aperol. „Prodeje Aperolu od ledna do října vzrostly meziročně o třetinu,“ uvedla Eva Zakálová, brand manažerka značky. Pokud by se počítaly i drinky Aperol Spritz (kombinace Aperolu, prosecca a sody), koupili zákazníci od začátku roku přes 8 milionů drinků zmíněné značky. 

Značka Aperol přes léto otevřela loď na pražské Náplavce

Značka Aperol přes léto otevřela loď na pražské Náplavce

Prodeje podpořila značka v Česku už druhé léto po sobě otevřením lodi Porto Aperol na pražské Náplavce mezi Palackého a Železničním mostem. Drinků se tam prý letos prodalo zhruba 36.000. Bar Porto Aperol kotvil na Náplavce o dva týdny déle než loni. Stejný plán chystá Aperol na další letní sezónu. „Každý rok se snažíme zákazníky něčím překvapit, v roce 2014 to bylo letní kino, později italské vozidlo Piaggio Apero přestavěné na bar, loď na Náplavce nebo rozvoz drinků ve spolupráci s Uberem. A toho se budeme držet i příští rok,“ říká Eva Zákalová. 

Rémy Cointreau, jíž kromě Aperolu patří i Jägermeister, Finlandia, Metaxa, Cinzano nebo Tullamore Dew, měla loni v Česku tržby ve výši 1,2 miliardy Kč. Oproti předchozímu období se jednalo o 22% nárůst. Aperol už loni podle výroční zprávy zdvojnásobil svůj objem prodejů v rámci Česka.

Nejnovější