McDonald’s nechá nahlížet do kuchyně i skladu. Přes web

Kampaň McDonald's

Kampaň McDonald’s

Síť rychlého občerstvení McDonald’s v Česku představuje novou 360° komunikační platformu, web mcdonalds360.cz, který umožní virtuální prohlídku její kuchyně, lobby a skladu. Řetězec se tak chce ještě víc vymezit proti „mýtům“ ohledně kvality surovin a jídel ve fast foodu. Fotografie na webu doprovodí interaktivní prvky jako soutěže, videa, informace o produktech a o výrobě jídel.

Česko a Slovensko jsou prvními zeměmi, kde se tento projekt objevuje. Kampaň vznikla ve strategické spolupráci s DDB, dvorní reklamní agenturou McDonald’s. Vývoj platformy trval rok, vývojáři v DDB pracovali také s pomocí fotografií ze systému autorizovaných fotografií z Google. Jako vzorová prodejna posloužila pardubická pobočka McDonald’s.

Novou platformu představí čtyřtýdenní televizní kampaň, která poběží od středy 8. listopadu večer do 4. prosince. „Všechny ostatní kampaně budou s novou 360° platformou nějakým způsobem provázány,“ předesílá marketingová ředitelka McDonald’s pro Česko a Slovensko Ivana Šedivá. Kampaň poběží v televizi Prima, částečně také v tisku, na internetu a v out-of-home (bannery, citylighty).

Projekt 360° webu ze zákulisí McDonalds podpoří reklamní kampaň

Projekt 360° webu ze zákulisí McDonalds podpoří reklamní kampaň

Nová platforma je součástí aktuální komunikace McDonald’s nazvané Na rovinu, která běží od roku 2013 a přesvědčuje o kvalitě surovin a postupů v McDonald’s. Patřil do ní v létě také truck, který projížděl celé Česko. „Projekt Na rovinu zodpověděl ke dnešnímu dni zhruba 6.000 otázek. Chceme se ale ještě víc otevřít veřejnosti a právě proto přemisťujeme informační kampaň na novou webovou platformu,“ dodává Šedivá. Jaké další informace, například o dodavatelích, budou do nového webu doplněny, ukáže podle ní zájem zákazníků. 

„V současnosti si zákazníci mohou na stránkách virtuálně prohlédnout vybrané prostory McDonald’s, na dalších virtuálních prohlídkách se pracuje. Chceme přicházet s novými věcmi, nevytáhnout hned všechna esa z rukávu,“ komentuje nový projekt kreativní ředitel DDB Radouane Hadj Moussa.