Stará myslivecká mění kvůli Movemberu knír

Alkoholický bylinný likér Stará myslivecká přechodně mění design kvůli charitativní listopadové akci Movember. Ta v Česku bojuje od roku 2012 proti rakovině prostaty. Dosud měl myslivec na etiketě knír směrem dolů, během listopadu bude mít konce otočené nahoru. Symbolem kampaně Movemberu, kterou pořádá Nadační fond Muži proti rakovině, jsou právě kníry. Muži si je nechávají během listopadu na znamení solidarity růst celý měsíc.

Granette & Starorežná Distilleries, do jejíhož portfolia Stará myslivecká patří, věnuje nadačnímu fondu 10 Kč z každé prodané lahve Stará myslivecká Reserve. Společnost očekává, že vybere řádově desítky tisíc korun. Součástí lahve je i nalepovací knír, který se bude v rámci promo kampaně rozdávat i ve vybraných restauračních zařízeních.

Stará myslivecká mění kvůli Movemberu knír

Stará myslivecká mění kvůli Movemberu knír

Nejnovější