Lidl v předvánoční věrnostní kampani rozdává příbory Thomas

Tváří nové věrnostní kampaně Lidlu je opět šéfkuchař Roman Paulus

Tváří nové věrnostní kampaně Lidlu je opět šéfkuchař Roman Paulus

Lidl má novou věrnostní kampaň, ve které za sedm nálepek rozdává s příplatkem sadu příborů značky Thomas od firmy Rosenthal Group. Za nákup nad 500 Kč dostane každý zákazník jeden bod, za sedm bodů s příplatkem 19,90 Kč si může pořídit čtyřdílnou sadu příborů pro jednu osobu z nerezové oceli. Akce platí od 14. listopadu do 23. prosince. 

„Touto akcí navazujeme stejně jako v předchozích letech na náš úspěšný projekt Kuchyně Lidlu. Připraveno máme celkem 300.000 sad příborů,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá. Tváří nové kampaně se stal kuchař Roman Paulus, který s Lidlem spolupracuje dlouhodobě.