Slevomat uvedl filtr pro prodej vánočních dárků

Nové webové rozhraní zaměřené na prodej vánočních dárků představil na začátku listopadu slevový portál Slevomat. „Na předních místech se ukazují ty nabídky, které zákazníci nejčastěji nakupují jako dárky,“ vysvětluje princip nové sekce ředitelka Slevomatu Marie Chytilová. Na začátku je možné si nastavit, pro koho dárek bude – podle pohlaví, lokality a časového rozmezí. Stránka se následně přizpůsobí – ukáže nejžádanější dárky napříč kategoriemi.

Letošní předvánoční období je podle Slevomatu specifické tím, že roste zájem o luxus. Ukazují to prodeje all inclusive pobytů, dražších degustačních menu či zážitků.

Slevomat i proto s novým filtrem nabízí také dárkové balení voucherů. „Voucher v luxusním dárkovém balení stojí 99 Kč a lze jej během nákupu přidat do košíku. Do týdne ho doručíme na jakoukoliv adresu v Česku a s možností vlastního vzkazu a věnování,“ doplnila Chytilová s tím, že nabídku využívá v průměru každý desátý zákazník.

Nejnovější