Letáky jde prohlížet i v televizi. Po Mafře je uvedla Prima

Jak vypadá a funguje aplikace Prima letáky

Jak vypadá a funguje aplikace Prima letáky

Slevové letáky jsou kromě klasického papíru a také internetu nově k prohlédnutí i na televizní obrazovce. Letos na podzim s nimi v rámci své televize Óčko přišel mediální dům Mafra, nyní i televize Prima. Obě využívají platformu takzvané hybridní televize (HbbTV), která propojuje klasickou obrazovku s připojením k internetu a jeho možnostmi. Obsah se tak zobrazuje v televizoru ve vrstvě nad pohyblivým obrazem, jako internetová stránka. Nabídka se vyvolává charakteristickým červeným tlačítkem.

Prima od 11. listopadu nabízí aplikaci Prima letáky, kterou pro ni vyvinula firma Kinet. Klienti mohou vkládat aktuální letáky přes webového rozhraní, letáky lze řadit podle platnosti, neplatné jde v aplikaci archivovat. Prodejce reklamy Media Club aplikaci nabízí za jednorázový poplatek 25.000 Kč za zřízení přístupu a pak 15.000 Kč měsíčně, což zahrnuje až čtyři výměny letáku.

„Průměrně si návštěvník za jednu návštěvu aplikace prostuduje 20 stránek letáku, celkový strávený čas v aplikaci je přibližně 2 minuty,“ přibližuje výsledky z testování Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje obchodního zastupitelství Primy Media Club.