Pilulka rozšířila obchodní tým, dodavatele dělí do čtyř divizí

Lékárenská skupina Pilulka má tři nové tváře v obchodním oddělení – Ivu Harovníkovou, Michaelu Trnavskou a Hynka Vranu. Doplní obchodní tým, které vede obchodní ředitel Tomáš Baier. Dalším obchodním manažerem Pilulky je Martin Hamza. Obchodní oddělení se dále skládá z asistentů a správců portfolia, celkem čítá 15 lidí.

„V posledních měsících došlo v naší skupině k restrukturalizaci celého obchodního oddělení a všichni dodavatelé jsou rozděleni do čtyř divizí,“ popisuje obchodní ředitel Baier. Čtyři divize podle produktů jsou předpisová léčiva, volně prodejné léky (ty mají na starosti Trnavská a Vrana), potravinové doplňky (Harovníková) a zbylý sortiment (Hamza).

„Mimo internetové obchody Pilulka.cz a Pilulka.sk budeme pro rok 2017 vyjednávat obchod pro více než 300 lékáren v Česku a na Slovensku a pro zhruba 50 kamenných lékáren přímo pod naším brandem,“ dodává Baier.

Iva Harovníková

Iva Harovníková

Iva Harovníková přichází z Mahony Pharma, zaměřující se na distribuci doplňků stravy, také řídila provoz nestátního zdravotního zařízení.

Michaela Trnavská

Michaela Trnavská

Michaela Trnavská přichází z pozice key account manager a area sales manager ve společnostech Nycomed/Takeda, Bella Bohemia a Walmark.

Hynek Vrána

Hynek Vrana

Hynek Vrana přichází z pozice výkonného ředitele lékáren IPC. Působil ve společnosti Sanofi (Zentiva) na lokálních i korporátních pozicích.

Nejnovější