Obchodní řetězec Tesco oznámil, že zjednoduší svou nabídku výrobků. Začal sortimentem čaje a kávy, kterou protřídil už v říjnu. „Celkový počet se snížil o 20 %, nicméně se zákazníci mohou těšit ze 133 nových produktů, uvedení vlastních značkových řad, včetně pražené kávy, kávových zrn a ovocných čajů,“ oznámila firma. Všechny ostatní klíčové kategorie budou přezkoumány v roce 2017 a 2018.
Tesco to vysvětluje „měnícími se potřebami zákazníků“, v nabídce prý nechá jen to, co je pro zákazníky důležité. „Jsme si vědomi změn ve zvycích nakupujících a musíme to reflektovat i v naší nabídce,“ prohlásil Jamie Walker, produktový ředitel Teska ve střední Evropě.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce