Škařupa zakládá značku spodního a nočního prádla Treat Wear

Pavel Škařupa

Pavel Škařupa

Dlouholetý marketér kosmetiky pro ženy v Procter & Gamble Pavel Škařupa uvádí na trh novou značku spodního a nočního prádla Treat Wear, a to ve třech kolekcích Protect (má speciální zónu, která zajišťuje teplo buď v oblasti kolem pasu, nebo na celé ploše zad), Hydrate (materiály dokážou udržet pokožku hydratovanou) a Sleep. Prádlo má zohledňovat zdravotní funkci a současně být pohodlné a módní.

Tváří značky je modelka Martina Šmuková, historicky první česká vítězka soutěže Elite Model Look v roce 1992 a zakladatelka Nadačního fondu Pink Bubble. Její snímky pro web nafotil Goran Tačevski. Na vytvoření vizuální identity se podílela agentura McCann.

Tváří značky Treat Wear je modelka Martina Šmuková

Tváří značky Treat Wear je modelka Martina Šmuková

U zrodu značky Treat Wear stál Škařupa společně se svojí ženou. Cílem autorů rodinné značky je nejenom přivést na trh nové produkty, ale také zvýšit povědomí o důležitosti správného a zdravého oblékání.

Všechno oblečení zmíněné nové značky se designuje i vyrábí v Česku. Treat Wear zároveň je připraven prodávat a prodává i do zahraničí, z pohledu marketingu se však plánuje v úvodu soustředit na lokální trh. Prodej v kamenných prodejnách či prostřednictvím partnerů značka zatím neplánuje, prádlo tedy bude dostupné pouze v e-shopu. V prvním roce se autoři chtějí soustředit zejména na rozšiřování portfolia, vývoj a testování nových materiálů a produktů.

Pavel Škařupa působil přes 14 let ve společnosti Procter & Gamble, kde ve své poslední pozici řídil globální marketing vlasové kosmetiky v Ženevě. V roce 2010 se vrátil zpět do Česka, aby působil jako poradce ve společnosti McKinsey & Company a následně šéfoval marketingu v české Raiffeisenbank. V roce 2014 založil poradenskou společnost Inogami.