Nizozemský obchodní řetězec Ahold, který v Česku provozuje více než 300 prodejen pod značkou Albert, měl v hospodářském roce 2014/2015 tržby ve výši 102,6 miliardy Kč. Z hlediska hospodářského výsledku se přitom Ahold v Česku propadl do ztráty 1,238 miliardy Kč. Uvádí to veřejná výroční zpráva firmy.
Ztrátové období odůvodňuje generální ředitel Ahold Česko Jesper Lauridsen investicí do převzetí 49 českých prodejen Spar, které se uskutečnilo v roce 2014. Negativně se projevily náklady na změnu značky a její začlenění do sítě Albert. Se snížením ziskovosti společnost podle starších výročních zpráv počítala, za rok 2016 se však už očekává pozitivní dopad pár let staré akvizice.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli