Dalšími tvářemi Bubbleology jsou Prachařová a Peroutka

Značka nealkoholických nápojů Bubbleology zvolila po aféře s umělými barvivy v nápojích novou strategii a tvrdí, že se ve svých produktech azobarvivům vyhýbá. V lednu značka startuje s limitovanou edicí čajů Battle Tea, kterou pro ni vytvořilo duo bloggerka Mariana Prachařová a herec, muzikant i moderátor Milan Peroutka. Peroutka promuje zelený jasmínová čaj s příchutí jahody, grapefruitu a citronové trávy. Edice Prachařové má stejný čajový základ, ale s příchutí skořice, maracuji a ananasu. Obě příchuti z nové edice jsou údajně bez azobarviv. 

Nová limitovaná edice Bubbleology nazvaná Battle Tea

Nová limitovaná edice Bubbleology nazvaná Battle Tea

Obě nové tváře přebírají tvorbu limitované edice po herci Davidu Gránském, který se značkou spolupracoval v prosinci. V předchozím období vybíraly nové kombinace příchutí pro Bubbletea tři České Miss z let 2014 až 2016 Jitka Nováčková, Nikol Švantnerová a Andrea Bezděková. Projekt měl název Missology. 

Bubbleology byla v loňském roce kritizována veřejností za nepravdivé informace o skutečném složení svých nápojů, které odhalil program videoserveru Stream A dost!. Blogerky, které na projektu spolupracovaly, po této kauze od značky odešly. Od svých followerů sklidily kritiku za to, že si před zahájením spolupráce s Bubbleology neověřily, z čeho se čaje skládají. „Než se pro nějakou spolupráci rozhodnu, zjistím si, s čím a s kým se vlastně spojím. A Bubbleology je pro mě důvěryhodným partnerem. Dbají na to, aby nové drinky byly bez azobarviv a jejich otevřená komunikace je pro mě zárukou, že hrají fér,“ tvrdí na to konto v tiskové zprávě k nové edici Milan Peroutka. 

Od roku 2017 oznámila Bubbleology přechod na přírodní barviva. „Od nového roku připravujeme již všechny limitované edice a speciály pouze bez azobarviv, což souvisí s naším cílem o postupný přechod na nápoje a ingredience bez azobarviv,“ prohlašuje Jaroslav Švadlenka, country manažer pro české zastoupení značky Bubbleology. Nápoje prý neobsahují azobarviva, pokud si je zákazníci objednají s liči kuličkami. „Chceme zákazníkům v průběhu roku nabídnout všechny varianty našich čajů bez azobarviv. V tuto chvíli stále ještě některé ingredience azobarviva obsahují. Bubble tea je variabilní nápoj, jehož složení či výsledný obsah cukru si vybírá sám zákazník. Snažíme se proto přehledně zveřejňovat složení jednotlivých surovin, produktových listů a výživových hodnot na webových stránkách i našich čajových barech, kde s výběrem poradí proškolení prodejci,“ tvrdí Švadlenka.