Rohlik.cz uvádí svou privátní značku, začíná chlazenými hotovkami

Hotovky z Rohlik.cz

Hotovky z Rohlik.cz

Online supermarket Rohlik.cz uvádí na trh svou stejnojmennou privátní značku. Prvními produkty, které nesou značku Rohlik.cz, jsou hotová jídla. Řada na úvod zahrnuje 22 polévek a hlavních chodů a příloh. K dostání jsou i druhy neobsahující lepek, laktózu a vegetariánské. Jídla podle Rohliku neobsahují žádné konzervační látky, v chladničce mají polévky vydržet až 20 dnů, hotová jídla minimálně 5 dnů, a to díky šokovému zchlazení.

„V segmentu hotových jídel spatřujeme obrovský potenciál. Zákazníci chtějí šetřit čas, ale ne na úkor kvality. Dokazuje to například zájem o sushi sety, kterých prodáme týdně stovky kusů. Aktuální řada hotových jídel pod naší privátní značkou je teprve začátek, sortiment budeme dále rozvíjet,“ vysvětluje Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Rohlik.cz.

Na recepturách a přípravě jídel se podílí Radek Šubrt, šéfkuchař se zkušenostmi z celého světa, známý mimo jiné jako porotce první série televizní soutěže MasterChef.

Nejnovější