Smarty uvádí nápoj pro myslivce, rybáře i včelaře. S hashtagem #onchrání

Značka nápojů Smarty, kterou vlastní a také osobně propaguje bývalý hokejový brankář Dominik Hašek, uvádí novou edici Smarty myslivecký a rybářský. Ta je rozlišená barevně a chutí – modrá etiketa značí citrónovou příchuť, zelená jablečnou. Prodává se v půllitrových pet lahvích, předchozí nápoje Smarty se distribuují ve čtvrtlitrových plechovkách. „Stáčíme ho na Moravě, z pramenité vody na úpatí Nízkého Jeseníku. Obsahuje chmelové aroma, je bez konzervantů,“ přiblížil novinku Hašek.

Nápoje v nové edici také mění ústřední hashtag kampaně. Z původního #onbaví se přeměnil na #onchrání. Symbolizovat to má Haškův nový projekt, ve kterém z každého prodaného nápoje půjde 1 Kč na akce spojené s ochranou přírody. Podporovaných projektů má časem přibývat. Cílová skupina tyto ambice odráží. „Nápoj není určen pouze pro rybáře, myslivce a jim blízké včelaře, avšak pro všechny, kdo milují přírodu,“ vysvětluje v promo videu Hašek.

Nejnovější