Albert v letošním prvním věrnostním programu spolupracuje se společností Hasbro, která vyrábí společenské hry jako Monopoly, Twister, Cluedo nebo Battleship. Kampaň začíná 18. ledna a potrvá do 28. března. Nový věrnostní program přichází po loňské spolupráci s výrobcem pečících forem Berndes.
Za každých 200 Kč nákupu v jakékoliv prodejně Albert obdrží zákazníci jeden bod. Za 25 bodů je možné si bez doplatku vybrat jednu ze sedmi her společnosti Hasbro. Body je možné získat i zakoupením partnerských produktů značky Hasbro.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval