Královský pivovar Krušovice, jehož vlastníkem je skupina Heineken, představil nový Ležák chmelený za studena s 4,8% obsahem alkoholu. Do prodeje ho dnes uvádí obchodní řetězec Albert – půllitr má doporučenou cenu 16,90 Kč. Do dvou týdnů bude nové pivo k dostání i v ostatních prodejních sítích.
Výroba nového Ležáku probíhá přidáním žateckého poloraného červeňáku do už uvařeného piva. „Technologii studeného chmelení jsme vyvíjeli téměř dva roky,“ dodal sládek krušovického pivovaru Michal Havrda. V marketingové kampani chtějí Krušovice komunikovat nový ležák jako prémiové pivo.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval