Karlovarským minerálním vodám vzrostly prodeje o 2 %, džusů až o 55 %

Za loňský rok dosáhla skupina Karlovarských minerálních vod celkového obratu 7,5 miliard Kč a zvýšila prodeje o 2 %. Zvýšený prodej produktů KMV podpořila podle slov společnosti i rostoucí ekonomika.

Kategorie džusů podle agentury Nielsen narostla meziročně téměř o 6 %, přičemž výrobky prémiových značek zaznamenaly značný nárůst oproti levnějším privátním značkám. KMV zvýšila prodej ovocných džusů Fruttimo Aquila meziročně o 55 %, prodeje džusů značky Granini narostly o 20%.

Výsledky skupiny KMV za rok 2016 odpovídají celosvětovému růstu prodejů balených vod, jejichž statistiku vypracovala agentura CANADEAN. Globální prodej balené vody podle ní vzrostl v roce 2016 o 5,3 %. 

Nejnovější