Dr. Max zavádí koutky s pleťovou kosmetikou

Dr.Max otevřel v prodejnách speciální prostory pro dermokosmetiku

Dr.Max otevřel v prodejnách speciální prostory pro dermokosmetiku

Dr.Max otevřel v prodejnách speciální prostory pro dermokosmetiku

Dr.Max otevřel v prodejnách speciální prostory pro dermokosmetiku

Dr.Max otevřel v prodejnách speciální prostory pro dermokosmetiku

Dr.Max otevřel v prodejnách speciální prostory pro dermokosmetiku

Síť lékáren Dr.Max představila ve vybraných pobočkách nový koncept nazvaný Dr. Max pro zdraví a krásu, v němž se zaměří na prodej a poradenství v oblasti dermokosmetiky. Speciální prostor vyhrazený pro sortiment dermokosmetiky se objeví ve čtvrtině z 390 lékáren, které Dr. Max v Česku provozuje. Ambicí lékáren je do dvou let zvýšit obrat ve stagnujícím odvětví péče o pleť. K posílení v této kategorii kosmetiky síť lékáren směřuje už od letošního listopadu, kdy uvedla na trh privátní řadu péče o pokožku Nuance

Formát prodejny v prodejně, odborně zvaný shop-in-shop, bude zřetelně vizuálně oddělen od výdeje léčiv. Lákat k němu má odborné poradenství. „Právě v propojení prodeje s odborným poradenstvím vidíme zásadní benefit pro očekávanou klientelu, jejíž převážnou část budou tvořit určitě ženy,“ uvedl generální ředitel lékárenské sítě Daniel Horák. „K odbornosti zvláště vyškoleného personálu pak dokážeme přidat své prodejní dovednosti a distribuci,“ věří.

„Náš koncept Dr. Max pro zdraví a krásu je otevřený všem partnerům, kteří o to budou mít zájem,“ říká komerční ředitel lékáren Dr. Max Luboš Korbelář, „s nimi bychom rádi realizovali svou ambici během dvou let obrat této stagnující kategorie zdvojnásobit.“ V Česku dosud prošlo remodelingem, který umožňuje formát dermokosmetických shop-in-shopů plnohodnotně realizovat, několik desítek lékáren Dr. Max. Do konce roku bych jich mělo být nejméně šedesát.

Oblečení od Rajské, tváří Vartová

Personál v nových poradensko-prodejních sekcích lékáren Dr. Max bude oblečen do pracovních oděvů navržených módní návrhářkou Beátou Rajskou, která se značkou spolupracovala už v předchozích letech. 

Oděvy pro personál v novém prodejním formátu navrhla Beáta Rajská

Oděvy pro personál navrhla Beáta Rajská. Foto: Karel Šanda

Kampaň a nové zaměření podpoří i vizuál, jehož tváří se stala modelka Adéla Vartová, a komunikační nástroje včetně vlastního produktového letáku. 

Klíčový vizuál kampaně dermokosmetických shop in shopů

Klíčový vizuál kampaně dermokosmetických shop-in-shopů

Nejnovější