Lidl v Česku meziročně zvedl tržby o 14 %, přes 38 miliard Kč

Diskont Lidl vykázal v Česku ve finančním roce 2015/2016 tržby ve výši 38,3 miliardy Kč, což je 14% meziroční nárůst. Zisk Lidlu loni mírně překročil hranici 4 miliard Kč, to je o 55 % víc než předchozí rok. 

Podle výroční zprávy probíhal hospodářský růst diskontu v Česku v souladu s představami vedení německé Lidl & Schwarz-Gruppe, pod níž Lidl – spolu se sítí Kaufland – spadá. Stejné tempo růstu očekává diskontní řetězec i v příštím hospodářském roce. 

Lidl vstoupil na český trh v roce 2003, na počátku se profiloval zejména svou cenovou politikou se sloganem Lidl je levný. V roce 2015 však změnil strategii, začal předělávat prodejny do luxusnějšího vzhledu a slogan změnil na Lidl – správná volba. Diskontní řetězec v Česku už druhou sezónu po sobě zvýšil nástupní mzdu o 25 % a v předminulém týdnu rovněž přestal prodávat igelitky, nahradil je recyklovatelnými typy tašek.