Inveo koupilo od KKCG logistickou službu Dodo, využije ji pro e-commerce

Auto v barvách služby Dodo

Auto v barvách služby Dodo

Pražský startup Inveo Michala Menšíka uskutečnil na přelomu roku akvizici na pomezí e-commerce a logistiky, když od skupiny KKCG koupil 100% podíl v osobní asistenční službě Dodo. V březnu dojde k definitivnímu sloučení týmů a veškeré procesy s konečnou platností převezme Inveo. Dodo na sklonku roku 2015 startovala jako služba B2C, později se začala profilovat také na segment B2B, v němž zajišťuje obsluhu takzvané poslední míle pro e-shopy a online služby. 

Pro Menšíkovo Inveo se jedná o naplňování jeho plánované 360° strategie v e-commerce. Portfolio e-commerce accelerátoru zahrnuje kompletní vývoj a správu e-shopů na bázi revenue share, řešení directmailingové komunikace nebo analýz a plánování a realizaci výkonnostních kampaní. Akvizicí přidává službu, která má do budoucna zajistit logistické potřeby pomocí vyškolených osobních asistentů.

Inveo chce pomocí akvizice služby Dodo obsloužit nové byznysové projekty. „Akvizicí Dodo výrazně rozšiřujeme portfolio našich služeb. Nově jsme schopni ještě více provázat online a offline aktivity stávajících klientů. Zároveň se však s pomocí Dodo chceme zaměřit také na akceleraci výkonu při řešení poslední míle u dalších služeb. Už probíhá testování s několika klíčovými hráči českého e-shopového a food delivery trhu,“ uvádí Michal Menšík, majitel a šéf Invea. O které partnery se jedná, nechtěl zatím majitel Invea komentovat.