Přichází Rondo.cz, nabízí věrnostní programy formou soutěží

Motivační program Rondo.cz

Motivační program Rondo.cz

Rondo.cz na mobilu

Rondo.cz na mobilu

Na českém trhu startuje nová platforma pro vytváření věrnostních programů nazvaná Rondo.cz. Provozuje ji stejnojmenná pražská firma, kterou napůl vlastní Jan Hřebabecký a Tomáš Kučera. Ti jsou investory, autorem myšlenky a šéfem platformy je Lukáš Vršecký, donedávna šéf B2B oddělení Alza.cz. Klientům, především z oblasti retailu, chce nabízet věrnostní programy založené na zábavných prvcích.

Tomáš Kučera

Tomáš Kučera

Jan Hřebabecký

Jan Hřebabecký

Lukáš Vršecký

Lukáš Vršecký

Z pohledu spotřebitele má být věrnostní program platformy Rondo.cz online hra, která sdružuje všechny partnery – prodejce, kteří ji využívají. Zákazníci při nákupu u klientů Rondo.cz získávají body, které následně vkládají do hry. Při dosažení určitého počtu mohou získat škálu odměn od vstupenek, přes spotřebiče po sportovní vybavení. Hodnotu výher plánuje Rondo.cz postupně zvyšovat. 

„Motivační systém Rondo už využívají společnosti Asus, JVS Group nebo Lion Sport, distributor značek Adidas a Reebook. Řada dalších firem pak využívá naši novou platformu pro prezentaci svých produktů, které nabízíme jako výhry,“ sdělil Lukáš Vršecký.

Načasování spuštění Rondo.cz na začátek roku 2017 souvisí se změnou loterijního zákona, který dříve reguloval spotřebitelské soutěže. Zatímco doposud byly povoleny soutěže, v nichž souhrn nepeněžitých výher za jeden kalendářní rok nepřesáhl 200.000 Kč a hodnota jednotlivé výhry nepřekročila částku 20.000 Kč, od 1. ledna 2017 už tato omezení neplatí. Nově jsou marketingové soutěže chápány jako obchodní praktiky a nepodléhají už zákonu o hazardních hrách, ale zákonu o ochraně spotřebitele. „Projekt jsme předem projednali s ministerstvem financí. Chtěli mít jistotu, že je tento model lze podle nové legislativy použít,“ ujišťuje Vršecký.